Marka przenosi swoje dziedzictwo w przyszłość, dzięki serii kolorowych, optymistycznych i nowoczesnych zdjęć, które celebrują różnorodność jako fundament bycia razem.

Radosna, autentyczna, wielokulturowa obsada. Niezbędne i kolorowe ubrania. Biel otaczająca wszystko. Wiosenno-letnia kampania United Colors of Benetton 2025 to wyraźny hołd dla archetypów komunikacji marki.

Sesja zdjęciowa odbyła się w Benetton Studios, miejscu wielu kampanii, które przeszły do historii reklamy. Za obiektywem stanął Guilherme Vieira, młody kreatywny fotograf, który rozwijał swoje umiejętności w centrum badań i komunikacji firmy. Stylizacją zajęła się Anna Carraro, zdolna do podkreślenia autentyczności obsady oraz nowoczesnego, normcore’owego stylu, w którym moda staje się przedłużeniem codziennego życia.

Modelki tworzą barwną mieszankę różnych grup wiekowych, etnicznych i stylów, odzwierciedlając bogactwo różnorodności. Wraz z top modelką Lea T, grupa ta składa się z autentycznych osób – takich, które można spotkać przechadzających się po ulicy lub korytarzach siedziby firmy w Castrette. Łączy ich wspólna postawa: świadoma, otwarta na współpracę, pełna optymizmu, a niekiedy subtelnie ironiczna.

Different Together, nazwa kampanii, przywołuje kluczową wartość kultury Benetton: jednorodny i monochromatyczny świat jest nudny, aby wspólnie iść naprzód, musimy rozpoznać i celebrować nasze różnice. Jest to kluczowa koncepcja, tym bardziej w dzisiejszej rzeczywistości, która charakteryzuje się wielkimi podziałami i powszechną nietolerancją. Kampania Different Together jest refleksją nad historią United Colors of Benetton oraz spojrzeniem w przyszłość, w której fundamentalny styl marki i jej uniwersalne wartości ponownie staną się kluczami do zrozumienia otaczającego nas świata.

Najnowsza kolekcja dostępna jest we wszystkich sklepach stacjonarnych Benettona.

Napisz komentarz