Kultowy płyn micelarny PINK do skóry wrażliwej 3w1 od Garnier Skin Naturals obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny! Pokochany przez konsumentów płyn micelarny nr 1. w Polsce już od dekady pomaga nie tylko w usuwaniu makijażu, ale także niezawodnie oczyszcza i koi naszą skórę.

OCZYŚĆ SKÓRĘ JEDNYM GESTEM

Znany i lubiany różowy płyn micelarny od marki Garnier to produkt wielofunkcyjny. Poza usuwaniem do 100% makijażu, technologia miceli pomaga także na wychwytywanie brudu i zanieczyszczeń. Płyn skutecznie oczyszcza skórę bez konieczności jej pocierania. Formuła wzbogacona o glicerynę botaniczną pomaga odżywić skórę, pozostawiając ją ukojoną i nawilżoną. Hipoalergiczna formuła produktu jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej. Płyn nie podrażnia i nie wysusza skóry. Nie powoduje również uczucia ściągnięcia. Już jedno przeciągnięcie produktu po powierzchni skóry pozostawia cerę czystą i odświeżoną. Produkt nie wymaga spłukiwania. Pozostawienie go na twarzy zapewnia łagodne ukojenie wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry. Nic dziwnego więc, że płyn ten to od lat nr 1 w Polsce. Ten rok jest jednak dla niego wyjątkowy – różowy płyn micelarny obchodzi bowiem swoje 10. urodziny!

Cena płynu micelarnego PINK: 22,99 zł

ZNANY PINK W WERSJI PRIDE

Płyn micelarny PINK od marki Garnier to produkt, który już od dziesięciu lat pozwala wszystkim na wyrażanie siebie. Dzięki niemu możemy bez granic eksperymentować z makijażem, który jest wyrazem artystycznym i pozwala każdemu odzwierciedlać swoją osobowość.

Teraz Garnier idzie krok dalej – marka zdecydowała się w jeszcze większym stopniu wesprzeć społeczność LGBTQIA+. W związku z obchodzonym w czerwcu na całym świecie Pride Month, czyli Miesiącem Dumy – kultowy płyn dostępny jest w limitowanej, tęczowej odsłonie pod hasłem „REMOVE YOUR MAKE-UP, DON’T REMOVE YOUR PRIDE”.

Cena płynu micelarnego PRIDE: 22,99 zł

Garnier, chcąc wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBTQIA+ nawiązał współpracę z pozarządową organizacją Heritage of Pride, która znana jest również jako NYC Pride. To niezależny podmiot, który każdego roku organizuje oficjalne pride’owe wydarzenia LGBTQIA+ w Nowym Jorku, aby upamiętnić zamieszki w Stonewall w 1969 roku. Był to początek współczesnego ruchu na rzecz praw członków społeczności LGBT+. Misja organizacji to działanie na rzecz przyszłości bez dyskryminacji, w której wszyscy ludzie mają równe prawa.

Działania Heritage of Pride są o tyle spójne z wartościami Garnier, o ile różnorodność jest dla marki bardzo ważna. Świadczy o tym chociażby claim marki – BEAUTY FOR ALL OF US! Limitowana edycja płynu micelarnego to tylko początek wsparcia udzielonego społeczności LGBTQIA+. W parze ze znanym i lubianym micelem w tematycznej odsłonie idzie także edukacja oraz umożliwienie, by ludzie chcący podzielić się swoimi historiami na szeroką skalę, mogli to uczynić. Wszystko po to, aby zbliżyć się do wizji równego i pozbawionego dyskryminacji świata.

10. URODZINY PŁYNU MICELARNEGO

O wszystkich działaniach marki Garnier, mających na celu wspierać społeczność LGBTQIA+ można było dowiedzieć się więcej 14 i 15 czerwca, gdzie przez dwa dni świętowane były 10. urodziny różowego płynu micelarnego! W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Nowy Świat 63, pierwszego dnia zaproszeni goście mieli okazję uczestniczyć w panelu dyskusyjnym z udziałem dermatolożki dr Małgorzaty Marcinkiewicz, Oli Cedro – influencerki, która normalizuje m.in. życie z trądzikiem, Martyny Kaczmarek – promującej feminizm i ciałopozytywność oraz Himery, czyli drag queen prowadzącej autorski program „Usłyszcie nas!”.

Tematem przewodnim rozmów była ewolucja podejścia do makijażu i pielęgnacji na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat, ale także istota podejmowania przez globalne brandy ważnych i niekiedy trudnych tematów. Po panelu na gości czekało wiele eksperymentów oraz atrakcji, a także indywidualne konsultacje z ekspertami – dermatologiem i kosmetologiem. Podczas eventu miejsce miała również premiera limitowanej edycji tęczowego płynu micelarnego.

Zwieńczeniem wydarzenia było natomiast urodzinowe afterparty. Drugiego dnia Garnier do swojej strefy zaprosił także wszystkich konsumentów. Każdy chętny mógł wziąć udział w eksperymentach, poznać proces produkcji płynu micelarnego, a także zrobić sobie zdjęcie w instafriendly scenerii. Dodatkową atrakcją przez dwa dni trwania wydarzenia było przerabianie przyniesionych przez gości starych koszulek, w ramach upcyclingu, czyli przetwarzania wtórnego, i zdobienie ich dedykowanymi grafikami nawiązującymi do kultowego micela. Cały dwudniowy event połączony był ze świętowaniem Pride Month.

Napisz komentarz